: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Bilddagbok.

Category: By Tom Fury
Jag ska nörda mig ännu mer och börja lägga upp en bilddagbok nu också. Herregud, hur kommer jag ha tid med detta egentligen?

Ska väl försöka uppdatera på båda ställena. Egentligen borde jag skapa egen kod för att underhålla skiten. Men det är så jobbigt. Så jag använder gratistjänster, lat som jag är. Hursomhaver, återkommer när jag postat mitt första inlägg där. Någon gång nån dag. Kommer nog köra det parallellt med denna blog, så det blir en lite crossover sådär.

Fränt.

Nu har Erika åkt iväg, och hon verkar trivas på båten. Häftigt, och kul. Jag är glad för hennes skull. Ja, ärligt. Jag är det. Har inte hunnit sakna henne någonting ännu, och med tanke på hur mycket jag har att stå i så kommer det nog knappt finnas någon tid att sakna någon alls.

Processprogrammering suger flodhästgenitalia.

0 comments so far.

Something to say?