: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Blogging blogging blogging...

Category: By Tom Fury
Jag har inte riktigt kommit igång med skrivandet här, som man kanske av någon anledning har lagt märke till.

Det beror på flera faktorer, bland annat ett stort ointresse hos mig själv som jag kanske (förhoppningsvis eller inte) kommer arbeta upp. Det finns mycket skit i skolan också som måste tas om hand. Saker som:

  • Fixa klart datorbygget.

Helvete vilken jävla tid det här sak ta egentligen. Jag förstår inte varför inget någonsin vill fungera på förta försöket. Någon gång blir vi klara, men när? Damn.

  • Försöka komma in i elektromagnetismen

Jag har bara inte motivationen. Den här kursen är precis lika tråkig som mekaniken. Mekaniken, vilken jag klarade av med nöd och näppe. Jag hoppas på att samma mirakel kommer att ske vad gäller elektromagnetismen. Ödet får utvisa hur det blir.

  • Datortekniklaborationerna

Ja, inte bara laborationerna. Kursen i sin helhet. Jag känner att jag har ganska bra koll på de olika delarna, men det finns mycket som jag säkert tror att jag kan, men som jag faktiskt egentligen inte kan ett skit om.

Så som sagt, det finns lite att styra med. Nu ska jag ta och whuppa lite ass med God Of War. Underbart spel. Spela det!

0 comments so far.

Something to say?