: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

O brother, where art thou.

Category: By Tom Fury
Gillar man lantliga USA och konstiga sydstatsdialekter, countrymusik och George Clooney så gillar man den här filmen.

Jag gör inte det.

Det största problemet med den här filmen är att den var alldeles för lång och utdragen. Jag vet många scener som de hade kunnat korta ner avsevärt mycket och fått ett mycket bättre resultat. Man behöver inte ägna 50 minuter åt någon typ av musikalnummer som egentligen ändå inte passar in i filmen. Visst, countrymusiken i filmen är bra för att vara country, och är man i rätt mood så kanske man gillar sånt bullshit. Jag saknade dock mina zombies, mitt blod, och mina biljakter. Det fanns en biljakt med i filmen, och den var inte ens häftig. Jag har ändå på något sätt svårt att ogilla den, jag vill gilla den, men det går inte riktigt. Den är "okej", men ingen höjdare. Den är som sagt alldeles för långdragen.

Skyll dig själv om du vill se den.

O brother, where art thou får 3 tommyguns av 10 möjliga.

0 comments so far.

Something to say?