: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Till den där stöveln.

Category: By Tom Fury
Sticker till Italien en vecka med Erika, Amanda och Ehsan. Kommer nog bli riktigt schysst. Hoppas jag. Avresa imorgon från Arlanda någon gång jättetidigt på morgonen. Kommer inte uppdatera här något speciellt om det, förutom när jag kommer hem, förstås.

Dagboken som skrevs under resan på Kreta är skriven på papper, och skall överföras hit så fort jag får tid. Det vill säga när jag kommer hem från Italien.

Två utlandsresor samma sommar. Det är fasen inte dåligt. Mer sånt till Tommie!

Finns väl inte så mycket mer att säga egentligen. Det ska bli förbannat roligt.

2 comments so far.

  1. Anonym 27 juli, 2005 01:18
    Ditt as... fan va du åker omkring, lämnar mig kvar här i Sverige. Och hur långt har jag kommit ifrån Norrköping den här sommaren ?! jo till Göteborg, fucki'n Göteborg!!!...Hittade dock ett trevligt fiskarställe där en stor stark kostade 25 kr !
  2. Tom Fury 01 augusti, 2005 01:25
    Jag ville ju faktiskt dra med dig till Kreta, men nae, då skulle du ha dåligt om pengar och grejer. Ditt fel alltihop..! :-D. stor stark för 25? Om den var god också så var det ju underbart. Take me there, motherfucker!

Something to say?