: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Stuff.

Category: By Tom Fury
Helgen var sjuk. Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort. Det hände så mycket. På söndagen träffade jag Erika ett par timmar - fick tillbaka mina grejer och lämnade tillbaka hennes. Hittade ganska många intressanta saker som var hennes som hon inte utnyttjat ännu. Presentkort och lite sånt. Roligt.

Det kändes lite weird att se henne igen efter all denna tid som gått. Dels för att det hade gått så lång tid, och dels för att vi faktiskt inte är tillsammans längre. 'Lustigt' är nog det bästa ordet som beskriver det. Inte på något negativt sätt menat direkt. Eller, det kom i vågor typ. Ah fuck it, jag kan inte ens förklara känslan (känslorna?) i ord. För komplext.

Robotbyggandet i skolan går framåt. Vi är en lösning på g, och på lördag denna vecka hoppas vi vara helt klara med kommunikationsbiten. Klart vi löser det.

Och i Iaidon har vi nu äntligen gått igenom alla 12 kator. Så nu har vi fått testa på allihopa - sen om jag kan dem eller inte är ju en helt annan sak :). Gradering kommer ske om 2-3 veckor, så ska träna riktigt ordentligt så att jag inte missar något på graderingen. Det vore olyckligt.

Förresten, ni är jäkligt dåliga på att skriva kommentarer till mina inlägg. Jag vet ju att ni läser inläggen, men inte skriver ni något. Det tar inte lång tid att plita ner ett par ord. Positivt som negativt. Det skulle uppskattas väldigt mycket av mig.

Fuck me så mycket jag har att stå i just nu. Det är sjukt. Dags att kanske sluta skriva massa crap här och försöka ta tag i saker som faktiskt spelar roll? Ja, jag tror det.

Tills vidare,

....fuck.

1 comment so far.

  1. Anonym 24 november, 2005 20:08
    hoho, goooood tommie.

Something to say?