: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Falska jävla människor.

Category: By Tom Fury
Jag hatar falska människor. Jag H A T A R falska människor. Jag gör verkligen det. Att man inte kan vara ärlig mot mig och säga som det är. Jag tycker jag förtjänar bättre. Gör inte ni det? Jag börjar bli riktigt trött på allt skit som händer runtomkring mig nu. Ett stort FUCK YOU går ut till världen. På riktigt. Är nere i en riktig formsvacka. Jag förstår inte hur jag hamnat här. Allt var så jäkla bra förut. Men nu...nu är allting typ helt fucked up. Och då menar jag inte fucked up som när du råkar skära dig i benet med den motordrivna häcksaxen och sedan spetsar dig i ögat med sekatören. Jag menar fucked up som när din hemstad (inklusive dig) sprängs av en 16 megatons atombomb, för att sedan bli uppäten av illaluktande (men jävligt häftiga!) zombies. Jag vill komma ur den här svackan. Jag vill börja må bra igen.

Har kommit igång med tränandet ordentligt nu åtminstone. Iaidon går riktigt bra - som en dröm, ungefär. Springer ofta ute om kvällarna när jag kommer hem från skolan. Styrketräningen börjar jag ta mer och mer på allvar. Snart så, då jävlar är jag i trim.

Allt det där hjälper mig att koppla bort all skit för några minuter. Sånt är bra.

Sånt här hjälper också:

Dagens citat sagt till mig idag: "hur mår norrköpings mest attraktiva singelkille?"

Men i slutändan - vem bryr sig om vad jag skriver och om hur jag mår? Varför skriver jag ens det här? Ingen kommer läsa det ändå. Du säger att _du_ bryr dig? Grattis. Du är nog ensam. Skriv ett mail/kommentar till mig och gör mig glad. technologen @ yahoo . se (observera att det är ganska bra att ta bort mellanslagen mellan technologen, @, yahoo och se innan man skickar iväg mailet. Typ.).

3 comments so far.

  1. Anonym 02 november, 2005 23:46
    jag läste. å det gick rakt in i hjärtat. sådäså. ps 1 - fortsätt träna, det funkar skitbra för fuckeduppeople som du å jag. tro mig. jag vet. jag är psykolog. right? ps 2 - grattis i efterskott. ska du inte säga detsamma till mig?
  2. Vonkis 04 november, 2005 18:34
    Visst är det jobbigt när människor man trodde att man kunde lita på sviker.

    Jag är själv en som uppskattar ärlighet. Visst, det kan vara jäkligt svårt att ta ärlighet ibland, speciellt om det ärliga är något jobbigt att höra. Men det brukar ju ändå ordna sig. Om människor bara är ärliga så löser sig det mesta.

    Tyvärr verkar de flesta ha svårt för att vara ärliga. De tänker inte på att sanningen kommer fram förr eller senare ändå. Då spelar det ingen roll om någon har ljugit för en för att vara "snäll" och "skydda" en. Lögnen gör lika ont ändå. Hur ska man veta nästa gång om personen i fråga är ärlig eller inte? Det är verkligen en svår fråga att svara på...
  3. Anonym 12 november, 2005 13:19
    JAG ÄLSKAR DEN HAR WEBBEN!!!!!!SIDAN!! ALLT!! !!!!! ALLt kommer FIXXXA SIG!! :):):=) en med Näsa oxå C(*c_*)D YEAH !!

Something to say?