: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Toalettpolitik: Hur du undviker att du får ditt ass kickat.

Category: By Tom Fury

Jag var på en offentlig toalett häromdagen. Jag gick fram till urinoaren, och började göra min plikt. Då kommer en snubbe fram och ställer sig bredvid mig vid urinoaren, och helt plöstligt så börjar han prata med mig! DET FINNS INGET VÄRRE ÄN EN MENINGSLÖS KONVERSATION PÅ EN TOALETT. Det är bara något obehagligt med att prata med en annan kille när din soldat är exponerad. Det är bara inte rätt.


Så där är jag. Han står där, pratar med mig medan jag pissar. Det värsta är att jag vet att han försökte tjuvkika. Jag är alldeles för osäker för att prata med en annan kille medan han håller i sin ödla. Vad hade han att säga som inte kunde vänta tills han hade tvättat händerna? Mer av samma gamla bullshit: "Hey, hur är det..." "det snöar ute..." "min fru skall föda i september." Du vet, allt det där som folk säger som ifyllnad för att hjälpa dem att glömma sina miserabla liv.
Efter incidenten, så rusade jag hem och skrubbade min kropp med stålull och terpentin. Jag vill inte få några vårtor eller något (du kan aldrig vara nog försiktig om du pratar med en annan kille medan han håller tag i sin ödla).


Medan jag ändå pratar om det, så måste jag säga att titta på någon annan killes doning medan han kissar borde vara en universell grund för att kicka någons ass. Alla typer av överfall som härstammar från en sådan incident borde omedelbart blåsas av i rätten. Om du kikar, så får du ditt ass kickat. Det är helt enkelt något som du inte gör. Jag vill också tillägga att sitta ner och kissa gör dig än mindre som man.

1 comment so far.

  1. Vonkis 26 november, 2005 14:00
    Tänkte inte skriva något först men kan ändå inte låta bli.

    Snälla snälla snälla.

    Sitt ner när du kissar. Jag har jobbat inom äldreomsorgen och det är inte så trevligt när bensvaga och/eller dementa män envisas med att stå upp när de kissar. Kisste kommer på toalettringen, på golvet, lite i hinken, på toarullen, det stänker på väggen. Kort sagt. En försvinnande liten del kommer i toan.

    Oj, vad jag gick igång på det här.. :-)

Something to say?