: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

We love Katamari

Category: By Tom Fury
Nu har jag varvat det. Det var roligt. Men kort. Det gick alldeles för snabbt. Och så var det lite för vrickat. Fast beroendeframkallande. Återstår nu att låsa upp lite skit som jag inte gjort än.

Fast först måste jag titta igenom rapporten om realtidsoperativsystem som vi har skrivit. Det suger. Skittråkigt. Och vår robot börjar nästan fungera snart. Helt otroligt! Det jag behöver är sömn tror jag. Jag är riktigt jäkla trött. Fuck.

Har tränat som en idiot idag. Snart är jag biff!

Ja just det. Igår var jag ute också. På Palace. Det var fan skittråkigt. Det var nog kanske den tråkigaste utekvällen på länge. Men jag fick ju träffa en massa trevligt folk. Det var bra.

1 comment so far.

  1. hej 19 november, 2005 22:30
    Hm, hej, jag tar första bästa inlägg och svarar då. Jag tränar mest pilates och step. Försöker få igång styrketräningen, men jag hann bara få ett lämpligt upplägg innan jag pajade knät...

Something to say?