: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

En tenta över...

Category: By Tom Fury

Signaler och System, tidsdiskret del skrevs klart idag. Kirrar jag ihop 14 poäng (av maximalt 25) så sätter jag en femma på hela kursen, tack vare tidigare bonuspoäng m.m. som jag ackumulerat under kursens gång. Jag hoppas verkligen att jag sätter femman. Det vore en fin julklapp.

På tal om julklapp. Snart måste man ta sig ner till stan och köpa lite julklappar också till nära och kära. Jobbigt, jag vet ju inte ens vad jag ska köpa. Kan vi inte göra såhär istället att alla köper julklappar till mig, och jag köper julklappar till....mig ? Det hade varit mycket enklare så! Och tänk så glad Tommie hade blivit. Det hade varit wonderful! ...typ.

Tenta på måndag, så denna extra roliga lördagkväll blir det att spendera med att läsa till den tentan. "Operativsystem, realtidsoperativsystem och processprogrammering". Känn på den, du!
Om jag hellre hade varit ute ikväll och supit mig karatefull istället för att uggla hemma och läsa om multiprogrammering och synkroniseringsprimitiver...? Nejdå, inte alls...

0 comments so far.

Something to say?