: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Robotfucker.

Category: By Tom Fury
Om vår robot hade varit häftig och skött sig bra (det vill säga fungerat) så hade jag döpt den till Bender. För Bender är häftig. Vår robot sköter sig inte bra. Därför får den inte heta Bender. Igår var jag kvar i skolan ända tills klockan 01.00 på natten. Ja, 01.00. Ändå så fungerar inte skiten. Fixade om regleralgoritmen, men tydligen så hjälpte inte det mot de stora problem vi har. Snart kommer jag lägga en frispark i ansiktet på den där mekaniska och elektroniska skrothögen vi arbetar med. Kul att veta att ett glapp har orsakat ett fel som vi felsökt efter (ändrat i kod och joxat en jäkla massa) i flera dagar. Kul. Kul. Kul.

Plus att man nu måste göra muntlig presentation av realtidsprojektet som vi skrev. Wei, kan det bli mer krisigt med tid och mer att göra egentligen? Borde nog inte säga (skriva?) så. Det kommer väl bli så bara för att jag tror att det inte kan bli värre.

Måndag är deadline, och roboten fungerar fortfarande inte. Underhållande.

Nej, jag har faktiskt inget vettigt att komma med idag. Allt är för upp-och-ner just nu för att jag ska ha det. Återkommer senare. Kanske.

1 comment so far.

  1. Vonkis 05 december, 2005 22:19
    Borde inte er robot heta Bender just för att den INTE sköter sig som den ska...

Something to say?