: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Goda nyheter.

Category: By Tom Fury
Det finns ett par goda nyheter att rapportera:
  • Roboten fungerar.

Äntligen så fungerar roboten. Efter allt slit vi har lagt ner på den här jäveln, så funkar den ÄNTLIGEN. Film på roboten finns att tillgå. Härja lite på mig så kanske du har tur och får se den in action. Imorgon är det muntlig presentation och tävling. Vem som kommer vinna? Vi såklart. Det finns inget alternativ. Det mer intressanta är kanske hur vi kommer att vinna. Jag tippar på att våra motståndare tar sitt förnuft till fånga och lämnar över segern till oss på walk over. De har ju ändå ingen chans. Vem kan slå DreamTeam? Ingen.

  • Jag har varvat God of War

Ja, nu har jag äntligen spelat klart spelet. Det har legat och dammat alldeles för länge, utan att jag spelat klart det. God mode som man låser upp är sjuuuukt svårt. Just nu är det Onimusha 3 som gäller dock. Skitkul spel!

  • Jag har blivit ännu större

Ni trodde det var omöjligt. Och det trodde jag med (jag menar, jag är ju redan störst, bäst och vackrast. Hur kan man förbättra det?). Det var inte omöjligt. Vad jag snackar om? Det vet jag inte.

  • (inget mer. typ.)

0 comments so far.

Something to say?