: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Varvade spel.

Category: By Tom Fury
Häromdagen satt jag och funderade på vilka spel jag faktiskt har varvat. Det är hiskeligt många som jag vet att jag har varvat, fast hade riktigt svårt att komma på alla namn. Här är de jag kom på:

  • Super Mario Bros 1 (NES)
  • Super Mario Bros 2 (NES)
  • Super Mario Bros 3 (NES)
  • Bucky O'hare (NES)
  • We love Katamari (PS2)
  • Super Probotector / CONTRA III (SNES)
  • Streets of rage II (plattform?)
  • Final Fight (SNES)
  • Final Fight II (SNES)
  • Final Fight III (SNES)
  • Doom I (PC)
  • Doom II (PC)
  • Final Fantasy X (PS2)
  • God of War (PS2)
  • Devil May Cry (PS2)
  • Forgotten worlds (CPS)
  • XIII (PC)
  • Medal of Honor - Frontline (PS2)
  • Destroy all humans! (PS2)
Vilka är det jag glömmer som jag har varvat? Hjälp mig.

Just det. Snart är det nyår ja. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vet väl ungefär vilka jag kommer sluta upp att hänga med, men mer än så vet jag inte. Förslag, någon ? :)

0 comments so far.

Something to say?