: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

[Kreta] Dagen D(å det inte hände något. Typ.) 19/7 2005

Category: By Tom Fury

Upp tidigt för att väcka pappa så han kunde lämna tillbaka bilen. Det var vid halv åtta. Jag var skittrött och gick och lade mig när jag dragit upp honom ur sängen, i hopp om att så sova ut länge. Så fan heller. Han var tillbaka väldigt snabbt, och började styra och ställa med frukosten. Så man fick ju snällt gå upp.

Det blev en heldag vid poolen och i havet idag. Vi spelade kort. Jag vann igen (what else is new?). Snorklade i havet ganska länge. Så länge så att jag blev riktigt yr. I huvudet alltså.

Kvällen blev som en normal kväll, fast inte lika mycket gå-runt-och-kolla-på-billigt-skräp som tidigare kvällar. Kan i och för sig bero på att alla affärer höll på att stänga. Sitter i soffan på hotellet nu, och är astrött. Får väl se när man kommer i säng.

Imorgon bär det av till en av Kretas insjöar, Kournas. Kan bli intressant!

Jo, just det. Hotellet har en hemsida: http://www.nostalgie.georgioupoli.net/

0 comments so far.

Something to say?