: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

21 år idag.

Category: By Tom Fury
Idag fyller jag 21 år. Jag börjar bli vuxen. Läskigt. Jag vill inte det. I fredags var det utgång med grabbarna grus här i stan, och igår var det kickoff med projektgruppen i skolan: förfest hos Mange - tacos, öl och bastu - för att sedan ta oss vidare in till stan till Sjukhusfesten. Det var helt okej. Massa tjejer. Sånt är bra. Idag kommer släkten och ska fira här hemma.

Tack alla som har grattat mig och hört av sig. Det uppskattas! Kul att även Johanna hörde av sig, från andra sidan jorden. Det hade jag inte väntat mig. Blev skitglad! :).

Jag börjar bli lite trött på skolan. Det känns som om det är lite väl mycket att styra med just nu, och att man börjar halka efter lite.

Whatever, vem läser det här ändå?

-----------------------
Jo fan, vad häftigt. Jag fick samtal från Frankrike. Annica ringde och grattade mig. Blev helt förvånad över att hon kom ihåg. So fucking cool. Tack! Och ikväll har jag blivit firad rejält av släkt och vänner. Riktigt dunderkalas. Helnöjd med allting, verkligen!

1 comment so far.

  1. Anonym 12 november, 2005 13:11
    JAG ÄLSKA DEN HÄR SIDAN!! !!!!!! !!!!!!

Something to say?