: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Göreborg nästa

Category: By Tom Fury
Egentligen undrar jag var tiden tar vägen. Dagarna går så fort. Man hinner ju inte med så mycket som man önskar att man gjorde.

Vad har hänt senaste tiden? Höll i ett 3-timmars-möte idag med styrelsen, tyckte vi lyckades diskutera igenom en hel del på den tiden. Det behövs ett par sådana här längre möten - lunchmötena blir alltid så genomstressade. Nu är datum för höstmötet spikat också - 15 november. Ska försöka förbereda mig ordentligt, så det flyter på smidigt.

Projektarbetet skrider på. Har fått arbeta om tidsplanen ganska rejält, men arbetet flyter på och det mesta verkar gå riktigt smidigt. Såg även idag att en utav labbarna i datornätskursen är struken - otroligt skönt! Lite mindre arbete att hinna med inför tenta-p. Alltid nåt.

Var hembjuden hos Jennie häromdagen och fick jättegod mat och dryck - tack för att jag fick komma, jag hade det skittrevligt. Det måste göras om! Egentligen så borde det bli ett stående moment i veckan.

Imorgon sticker jag ner till Göteborg för att presentera arbetet med fars organisations hemsida inför arbetsutskottet. Kommer stanna över till lördagen på ett hotell. Hoppas presentationen går bra. Ska titta igenom de sista detaljerna ikväll nu och förbereda så mycket som möjligt. Bara de blir nöjda med arbetet jag har lagt ned. Det skulle kännas riktigt tråkigt annars. Helt värdelöst, faktiskt.

På tal om tråkigheter, fick hem en faktura idag som jag inte skulle ha. Att Brafilm.com har mage att kräva 50 kronor av mig trots att jag avslutade mitt gratis prova-på-medlemskap ett par dagar innan prenumerationstiden tog slut tycker jag är absurdt. Ska ringa dem imorgon och fråga vad de håller på med egentligen. Någonting måste ha gått riktigt galet i deras register.

Sitter och tittar lite på Bullshit nu. Otroligt bra program. Har skrivit och rekommenderat det tidigar har jag för mig. Se till att se det, det är väldigt givande. Man kanske borde ta och undersöka möjligheterna med exjobb på lite olika företag också ganska snart. Det är ju inte allt för lång tid kvar tills det ska göras. Well well, får väl försöka ta tag i det någon gång snart.

Government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have... The course of history shows that as a government grows, liberty decreases.
- Thomas Jefferson

1 comment so far.

  1. Johan 22 september, 2006 01:43
    Om du vill så kan jag bjuda hem dig på käk oxå om du vill! Jag har pasta så det räcker för resten av året så känn inte att du påfrestar mina resusers. För de finns.
    Korv o köttbullar har jag oxå.
    Fan jag måste verkligen ta tag i skolan. Hjälp mig! Gå på mina föreläsningar så du friskar upp minnet. Sen hjälper du mig!

Something to say?