: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Statusrapport

Category: By Tom Fury
Snart så är projektplanen klarskriven, behövs lite mer om riskhantering och tidsplanering bara. Ska nog gå bra det här, hoppas jag.

Skolan tar ganska mycket tid nu. Märker hur man kommer hem senare och senare om kvällarna. Men roligt är det ju faktiskt, även fast det är slitsamt. I övermorgon är det Kalasmottagning också, kan inte bli bättre! Känner mig ganska taggad inför det faktiskt. Kanske inte så fantastiskt roligt att stå på mässan och härja, men scenshowen och eftersläppet kommer nog bli grymt bra.

Jag och Johan diskuterade människor tidigare ikväll. Och så kom vi in på besserwissrar. Jag kommenterade att jag hoppades att jag verkligen inte var en sådan irriterande jobbig människa. Svaret jag fick:
Nej men skillnaden där är ju att du väldigt sällan har fel, så det går ju på ren automatik att du aldrig har fel, o eftersom vi andra vet att du aldrig har fel så tror vi att det är rätt
- Johan
I'm flattered.

4 comments so far.

  1. Johan 04 september, 2006 22:44
    Snittsigt va? :)
    Kalas var det ja, har inte riktigt bestämt mig hur jag gör ännu. Vet bara att jag ska vara där vid 3 nykter o körklar. Men vad är det för nått egentligen? Röj?
  2. Anonym 05 september, 2006 11:44
    Men, Johan, MEN! När Tommie har fel vägrar han erkänna det. Och Tommie har ofta fel när vi pratar. :)
    Och sen vill jag säga att jag också vill på kalas..
  3. Anonym 06 september, 2006 12:35
    På tal om ingenting så vill jag ha en utförlig rapport från Kalasmottagningen sen xD
  4. Anonym 07 september, 2006 12:12
    hoppas kalasmottagningen var skoj! :) tack för att vi sågs. /jennie (igen)

Something to say?