: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Nya dojor.

Category: By Tom Fury
Har fått lite klagomål över att jag inte har uppdaterat min blog på ett tag. Och det är kritik som är berättigat. Nästa blog kommer antagligen handla om kalasmottagningen. Måste bara fixa fram lite bilder därifrån.

Vad har hänt sen sist? Jag har införskaffat en ny mobiltelefon - en SonyEricsson W810i. Med samma nummer som jag hade förut, så nu når ni mig där igen. Skolan flyter på som vanligt, redovisningen av vår projektplan gick ganska bra - betyg 5- för mig och Eje, betyg 4- för Micke och Victoria som skötte revisionen. Datornätslabbarna börjar man halka efter lite i, men det ska nog gå att ta igen. hoppas jag. Alla Fortranlabbar är klara, så den kursen är jag godkänd i nu. Skönt.

Det har väl egentligen inte hänt så mycket mer. Mycket valgrejer nu i dagarna, och Johan Norberg var på skolan häromdagen och pratade. Ganska intressant, faktiskt. Han var lika klockren som vanligt - alltid ett lika stort nöje höra honom argumentera och diskutera.

Nu har jag även fått arslet ur vagnen och röstat. Det blev så som jag hade funderat länge på, så nu ska det bli intressant att se resultaten efter söndagen. Väl nere på stan så passade jag på att smyga in på greencha och köpa ett par nya dojor. Se bilden nedan. Har länge letat efter ett par vita skor, och äntligen hittar jag några som verkligen tilltalar mig.

Mina nya fotvärmare.

Imorgon är det MaKTSeminarie som gäller - jag och två till från styrelsen skall gå. Kommer nog bli kul! Gruppdiskussioner under dagen och sittning på kvällen med tillhörande fest. Måste bara se så att jag fortfarande kan ha min kostym. Men den ska nog sitta som gjutet, hoppas jag. På söndagen sedan, då jag kommer vara bakfull och dan så ska jag jobba som röstmottagare. Kommer nog bli en lång dag. Men vadå, det ger ju cash.

Nästa helg sticker jag ner till Göteborg för att besöka arbetsutskottet hos fars förening och presentera det hemside- och forumförslag jag arbetat fram. Hoppas det faller dem i smaken. Eller det är klart det gör. Det är ju jag som gjort det. Hur kan de inte gilla det? Frågan är bara hur jag ska lägga upp det hela. Men det löser sig, måste bara se hur lång tid jag har på mig att presentera förslaget.

Well, det var nog allt. Och ni som inte gett mig ert nummer redan, ta kontakt med mig så jag kan få det igen. Har liksom ingenting kvar längre.

3 comments so far.

  1. Johan 15 september, 2006 20:43
    Ahh bara väntar på att få lura ut dig på en lerig åker när du går i de där skorna! :D
    Maktseminarium?? Det låter fint det, hoppas du lär dig nått om härskartekniker osv. Och glöm nu inte bort att röstfiffla på söndag!
  2. Anonym 16 september, 2006 12:35
    Fotvärmare! Va gulligt! Det ska bli mitt nya favoritord :D Screw tofflor och skor. Fotvärmare is the shit!
  3. Anonym 16 september, 2006 19:45
    Damn va snygga de var!
    Igår blev det för mycket så inget blev som planerat. :)
    Du kan få de saftiga detaljerna av mig nån dag. :)

Something to say?