: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Skärselden genomsprungen?

Category: By Tom Fury
Jag tror faktiskt att jag klarade av elektromagnetismen. Tentan gick idag, mellan kl 14-19. Men jag var klar redan runt klockan halv fem. Då trodde jag att jag hade gjort något galet. Kollade igenom mina beräkningar igen och bestämde mig för att det säkert stämde. Och nu när jag kommit hem och kollat lösningsförslagen så verkar det som om jag i alla fall har skrapat ihop i sämsta fall 12 poäng, och antagligen bästa fall 14 poäng. Godkänt är 8 poäng och för att få högre betyg så krävs det minst 12 poäng. Jag är dock nöjd bara jag blir av med kursen.

Man ska väl inte ropa hej än i och för sig, men jag är ganska säker på att jag i alla fall får godkänt. Imorgon är det programvarutestning som väntar, och det ska väl gå vägen hoppas jag. Det måste det. Efter det är det sommarlov.

Var och såg Pirates of the Carribean III för ett par dagar sedan - väldigt lång film men jäkligt rolig. Trevligt sällskap på bion också, det tackar man för!

Kanske dags att försöka läsa lite till morgondagens tenta... det brukar vara en bra idé, sägs det.

1 comment so far.

  1. Johan 02 juni, 2007 01:45
    Tjena Tommie! Det är Johan här! Jag är full som fan! På måndag har jag tenta! Tänkte börja plugga nu efter att jag skrivit klart comments! Lycka till med ditt liv! Det har du förtjänat med bravur! Vet du? jag var fan halvägs in på otten ikväll! 2 gånger dessutom!!!! Vad fan är det för fel på mig? Slogs lite i kön med dagens ungdom! Dom fick sig en lektion!! Vad gjorde jag där egentligen???? Det är det jag undrar! bapapabapapa affraid to shoot strangers!

Something to say?