: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Sensation Black 2007: Amsterdam, here I come!

Category: , , By Tom Fury
Nu är det officiellt. Jag ska åka till Sensation Black på Amsterdam ArenA den 14 juli i sommar. Jag kommer åka ned med TC-bussen tillsammans med ett par vänner. Det kommer bli hur kul som helst!

Ända sedan cirka 2003 har jag längtat dit. 2004 åkte ett par kompisar ned, och när jag hörde vad de hade att berätta från resan så längtade jag bara ännu mer. Nu, år 2007, får jag äntligen chansen att åka. Och i år verkar lineupen leverera hårdare musik än någonsin förut. Verkar vara ganska mycket hardcore, och det gillas. På tal om lineup (in no particular order):
  • Luna
  • Outblast & Promo
  • Angerfist
  • MC Ruffian
  • Scot Project
  • Dana
  • (Black identity) Jag undrar vem som är surprise act? Tat & Zat? Prophet?
  • Zany (Igen! Revival från boattrip)
  • Vince
I am so thrilled. Det kommer bli totalröj hela natten. Lineupen ser lovande ut. Så lovande att jag vet inte vem av dem jag ser mest fram mot. Det blir det första riktigt stora eventet som jag åker på, så det ska bli spännande. Och så kommer jag äntligen iväg till Holland också. Red light district blir första anhalt när man kommer ner, såklart. Vad annars?

Hur som än haver så är jag hur taggad som helst. Jag kan knappt bärga mig tills det bär av. Den 13:e juli åker bussen, och kommer tillbaka den 15:e. Hardstyle & Hardcore for the win!


Sensation - Everything fades to black...

2 comments so far.

  1. Johan 02 juni, 2007 01:42
    jag hoppas verkligen inte att du kommer förstöra den fina gräsmatta som Zlatan en gång trampat på! Krök inte ett endaste grässtrå! För annars hjälper jag inte dig i skolan! Jag hatar pack som ska in och hoppa på våra fina fotbollsmattor!! Minns Gylene tider när de lattja på parken för en stund sedan!! Fy fan! Själv ska jag nog till belgien över midsommar! Medans ni andra dricker sill och äter nubbe så headbangar jag till Iron Maiden! Ruuuuun to the hiiiiiiiiiils! Ruuuuuuuuun foooooor yooooooour liiiiiiiiife!!!!!
  2. Anonym 24 juni, 2007 22:18
    Nice!
    Jag och en polare åker också ner dit, fast vi åker ner till Amsterdam med flyg 13/7 och åker hem igen 16/7 på kvällen. Hela kittet, flyg, tre nätter trestjärnigt hotell centralt och Sensation Black Deluxe-biljett gick på ca: 3000kr per person. :)

Something to say?