: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Kyle XY

Category: By Tom Fury
Serien fascinerar mig. Jag tittade på första säsongens första avsnitt och kom fram till att precis alla i serien (förutom Kyle) är väldigt dåliga skådespelare. Ja, antingen det eller en otroligt dålig regissör. But - I got hooked. Storyn är helschysst och jag fastnade ganska snabbt - lite av Lost-fenomenet: man måste se nästa avsnitt när man sett det förra. Nu har jag hunnit med att se alla avsnitt av första säsongen, och jag gillar det jag har sett. Som sagt, kanske inte så mycket för skådespeleriet, men för handlingen.

Det känns väldigt mycket Third Wave (ni vet, den där kassa b-serien?) - men i det här fallet är det inget negativt.

Hett tips om du har för lite att göra, eller som mig - för mycket att göra och för lite tid, men för lite motivation att verkligen ta tag i det.

Imorgon är det kryssning som gäller! Woho! Jag är hur taggad som helst.

1 comment so far.

  1. Johan 13 maj, 2007 16:29
    När kommer filmen om den där cannibal kvinnan i djunglen?!

Something to say?