: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Augustifesten (?)

Category: By Tom Fury
Den har nog aldrig gått så obemärkt förbi mig som det här året. Vad gjorde jag egentligen? Självklart gjordes ett par svängar ner på stan för att kolla människorna och träffa folk man känner. Och det var ju en del. Börjar dock känna mig aningen gammal - det var ju majoritet 14-åringar på stan. De fanns överallt! Gaaah!

Enda utgången blev till Otten (av alla ställen...). Mest för att Stoffes brorsa var med så att han skulle kunna följa med någonstans. Vårt lilla gäng bestod av mig, Stoffe, Marcus, Cem och Andree. Kul hade jag i alla fall och fick i mig en hel del öl. På tal om Andree, den lilla rackarn stack till Kroatien igår med sin tjej. Jag vill också ut och resa! Synd att det inte blev något resande i sommar. Förutom Tyskland. Men det räknas inte.

Nu närmar sig nolle-p med stormsteg och det är en del att pyssla med. Får hoppas allting kommer rinna på smidigt. Tentor på gång också, och jag känner mig allt annat än förberedd. Varför sitter jag och skriver det här egentligen? Jag borde plugga. Motivationen saknas dock ganska mycket. Det är inga direkt roliga kurser. Ser mer fram mot de nya jag kommer börja läsa på terminen istället. Men det är väl inte så mycket att klaga om, bara ta sig i kragen och se till att fixa de här tentorna. Önskar René lycka till i Stockholm på KTH nu också. Hoppas du kommer trivas, amigo!

På tal om ingenting. Man on Fire var en riktigt bra film. Kommer en recension snart.

Den kommande veckan kommer att bli körig. I know it.

1 comment so far.

  1. Johan 13 augusti, 2006 22:04
    Måste väl va kul att kunna träffa en massa folk som är i din storlek tommie? Själv var jag bara nere en kväll. Det fick räcka för mig. Fick fina upplevleser kan jag lova!

Something to say?