: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Singel igen.

Category: By Tom Fury
Well, det var väl kanske på tiden. Jag känner mig bara så jävla dum. Varför höll jag inte kvar vid mina principer? Jävla skit. Det hade besparat mig en hel del besvär. Plus att jag hade nog haft mycket roligare igår. Jag förstår inte riktigt. Men men, shit happens. Det är bara hålla huvudet högt och gå vidare. Hade tänkt att skriva om hur jäkla kul München Hoben var och hur pass roligt jag haft under nollningen, men det får bli ett senare inlägg. Just nu är det mesta crap. Kul kuriosa: det gick via telefon även denna gång.

Men egentligen, jag har ändå inte tid med sånt här skit. Dels är det förbannat mycket att göra i skolan, dels så tar styrelsearbetet upp en hel del tid. Och så ska jag försöka leva lite också.

Fuck it.

2 comments so far.

  1. Johan 25 augusti, 2006 14:04
    jag såg en kontaktannons nydligen: Söker dig begåvade skäggprydde man som gillar natur och trädgårdskötsel, ekonomisk oberoende, rökfri. Väntar på dig.

    Var ju 3 delar som stämde iaf?
  2. Anonym 28 augusti, 2006 14:34
    Fuck her! Or me.. ;)
    Vill hon inte ha dig är det något fel. Så enkelt är det bara!

Something to say?