: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tales of Terror (2004)

Category: By Tom Fury

Jag älskade Dark Water. Ringu skrämde skiten ur mig. The Grudge av mig sömnproblem. Så när jag fick nys om att dessa regissörer hade skapat en rulle med 5-minuters-skräck-kortisar så ville jag ju självklart se den omgående. Förväntningarna var höga, med sådana mästerverk i bagaget. Vad fick jag? En samling 5-minuters-kortisar. Utan skräck. Inte en enda av dem var på något sätt läskig. Jag vet inte varför, men det kändes inte som om de höll samma kvalitet. Jag önskade mig mer utav avsnitten. Inget av dem satte några speciella chills i ryggraden på mig. De flesta avsnitten är fristående från varandra förresten, finns bara 2 (eller var det 3?) avsnitt som hänger ihop. Totalt var det en 14 stycken eller nåt.

Well, det här är inget att lägga ut pengar för direkt, men skulle du råka stöta på filmen kan du ju alltid se den "bara för att". Den gav ju underhållning, men var inte läskig.

Förresten, det här är mitt 200:e inlägg.

1 comment so far.

  1. Johan 07 augusti, 2006 11:38
    Hade inte ditt 200:e inlägg förtjänat mer än denna lilla korta blogg? Något speciellt kanske? den kanske kunde handlat om mig igen?
    En ren hyllningskrönika till comment-kungen? :D

Something to say?