: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Fira in sommarlovet på Palace

Category: , By Tom Fury
Tisdags kväll drog jag och Stoffe ut för att fira att tentorna var över. Jag var ju klar redan 1 juni, men den stackarn hade sin sista den tisdagen (12:e). Så vi drack lite öl hemma hos honom när han hade kommit hem, sedan drog vi ned till Palace runt tolvsnåret. Har nog aldrig varit med om Palace utan kö. Det var bara att knata rätt in. Och lika tomt var det där inne, nästan. Förutom ett gäng vitmössor från Nyströmska som hade sprungit ut den dagen eller så. Träffade Carlos där inne, det var lite roligt. Eftersom han var superfull.

Det blev inte så mycket röj direkt, men det blev ganska duktigt med dricka ändå. Blev inte farligt karatefull, men tillräckligt för att vara långt från 100 % dagen efter.

Anyway, kvällen bevarades med detta fina fotografi som minne - Stoffe poserandes ovanpå markbelysningen.

Is it Superman? Is it Spiderman? Is it Batman? Nej, det är bara en full finsk.

4 comments so far.

  1. Anonym 18 juni, 2007 19:08
    du, skulle behöva din mejl adress om en liten hemlig sak..
  2. Johan 18 juni, 2007 20:59
    Va fan? Kunde vi inte firat mina tentor med? (som jag dock inte gjort)??????
  3. Tom Fury 18 juni, 2007 21:26
    Thore: Klart vi kan fira dina tentor också! Mer utgång för Tommie! Woho! Var är festen? :)

    Alex: Coming up...
  4. Anonym 19 juni, 2007 19:17
    har du gått och blitt förälskad utan att prata med mig? hörrudu.. knasiga människa. :) kram /jennie

Something to say?