: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Morfars begravning

Category: By Tom Fury
Skulle ha skrivit det här för länge sedan, men det blev inte av. Det har varit lite körigt den senaste tiden, och har då inte riktigt haft tid att skriva.

Begravningen gick väldigt bra. Den var hur fin som helst - och hur sorglig som helst. Lite av det är väl tanken med en begravning också. Uppslutningen var bra - alla som skulle komma kom så vitt jag vet. Har inga bilder därifrån för tillfället, men ska lägga upp dem senare. Blomsteruppsättningarna som hade lagts fram vid kistan inne i kapellet var riktigt fina med vördnadsfulla sista hälsningar till min Morfar.

Efter själva begravningsceremonin så var det sorgestund och fika på tempelriddarorderns lokaler inne i stan. Därefter var det mat och annat hemma hos min moster. Sorglig och riktigt jobbig dag, men ändå skönt att få ett avslut på det hela. Jag tror Morfar skulle vara nöjd över det som gjordes och glad över att så många kom för att ge sina kondoleanser.

Vila i frid nu lilla Morfar. Vi saknar dig allihopa.

2 comments so far.

  1. Johan 18 juni, 2007 21:00
    Skänker ännu en tanke till dig min vän.
  2. Tom Fury 18 juni, 2007 21:25
    Tack amigo. Det värmer!

Something to say?