: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

...Och lite fler från Zatox-spelningen

Category: , , , By Tom Fury
Och på samma sätt som senaste inlägget publicerar jag här ett par extra bilder från Zatox-spelningen på Club Aqua, 31 oktober 2007. Creds till fototagarna. Vet att en av dem var Annice i alla fall!

Här hade jag nog kulcore? Jo, det hade jag definitivt!

Här också verkar det som? ^^

Explosion on the dansflåår!

Party ån at the Stenis set. Jag syns lite längst ned till höger...

Mer fest! Det var inte så tight längst fram, vilket var faktiskt ganska skönt...

Jag: "Kåm igäään rejfers gå core!"
Junior: "eeeh...stfu tommie din gamlingcore!"


Gipscore och Juniorcore. Båda ser grymt allvarligcore ut. Varför? :-D

3 comments so far.

  1. Johan 09 november, 2007 10:11
    För comment: Läs telefonsamtalet :P
  2. Tom Fury 09 november, 2007 10:40
    Yes, det var bra! Tack! :)
  3. Anonym 13 november, 2007 14:10
    Var en jädra kul kväll det där! :-D

Something to say?