: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Den där Fury...

Category: By Tom Fury
Dagens konversation på GHF: ( http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?t=27194&start=90 )

Prolog: Det talas om Club Aquas fest på Otten den 23 mars då D-Block & S-Te-fan ska komma hit till Norrköping och spela. Norrmännen börjar invadera svenska sektionen och funderar på att åka....jag uppmanar dem att komma:
Jag: Ja, Darkstorm - se till att dra ihop guttarna (och speciellt jenterna Razz) och kom hit! Very Happy
Darkstorm:
Min kjæreste blir nok med om vi drar ja, men hun er min! Thumbs up!
noordz:
Haha, jag har hört rykten om att Fury ska vara en jävel på att ragga? Någon som kan bekräfta? Devil
Depp:
Första gången jag träffa Tom så föll jag som en sten... vet inte hur det är med tjejer dock..
Darkstorm:
Første gangen jeg så Fury gikk jeg en annen vei! Clown
Arvan (Junior): Som tomfurys trogne och mycket (nära) vapenslagare så kan jag säga på dirren att det inte stämmer. Tomfury är en girig forskare som lever på ödlehuvuden och radioaktivt avfall.

" some say he´s nuts has it´s own forcefield "

Okej han är inte greedy...Men däremot är han förbannat needy Very Happy

0 comments so far.

Something to say?