: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

InQontrol - The Ultimate Listcore Of People In The RejfBuss (tm) Bizznizz

Category: , , By Tom Fury
(Creds till Junior som faktiskt författade texten nedan. Creds till mig också som med mina falkögon med forskarskills identifierade hans bristande svenska (eller kanske snarare hans fumlande på tangentbordet):

Efter ett par veckors slackande..och ja, slackande. Så ska den officiella listcore skapas.

Jag skapar listcore med hjälp av min natural born instinkt att ge namn på folk. Denna listcore är intern och bör därmed läsas med en ”nypa” ( läst skopa ) salt.

  1. Vår käre ledare Dr forskarcore. Denna herre har med sin awesomenessiga brain tagit över sverige med sina forskningsexperiment och sitt brinnande intresse för ”core” i alla dess former. En sann ledare och en milstolpe i organisationen ”ze ouznerollersbizznizz ” historia.

  2. Ouaggarcore. Kärt barn har många namn. Glasscore, drivercore och ouaggarcore. ( ouaggarcore it is ). En bra och hyvens snubbe som man gärna garvar åt och med. Gillar glass och lastbilar.

  3. Kalle ( Manwhorecore ). Killen som aldrig bangar... Bokstavligt talat, ALDRIG! En förförörisk latino och åsna. Ett levande bevis på att äldst inte alltid är äldst ( för det är tomfury ).

  4. Tottoro aka Rookiecore ( nästan core nu ). Flum snubbe som är skrämmande lammköttig på coremarknaden. Framtiden är ljus för rookiecore.

  5. Becka aka Blondcore(?) Farligt blond ( ooohyes ) Skön brud som vet hur det ska partas.

  6. BANGCORE! är efter många om och en jävla massa men äntligen med oss in ze buss. En galen italienare som inte lider av det ”flottigalångafotbollsspelarehåretbizznizz”. Ett prefix är ett prefix…VI får se om det går att ordna... Doubt it ;).

  7. Emma1. (Frissörcore) En jävel på å dricka sprit!. En riktig ”klippa” ( med sax alltså höhö ).

  8. Emma2. (Longhaircore) Vart med länge i branschen och vet hur det går till. ( om erfarenhet kunde rejfa så äre longhaircore.

  9. The very very young padawan learner ( Junior ). Fick sitt smeknam då han råkade vara yngst på en resa till Amsterdam. Levererar till sitt rykte med läskigt nära dyslexi. Är man inte snyggast får man väl vara yngst? (trogen vapendragare till tomfury).

©2008 : juniorcore lettering.

3 comments so far.

  1. Anonym 16 mars, 2008 22:39
    Lyckas jag komma med till InQontrol (återstår att se ;) så kräver jag att jag får tillbaka mitt gamla epitet DESIGNCORE!
  2. Tom Fury 17 mars, 2008 19:32
    Efter en lång överläggning (5 sekunder) med öfverhufvudet Core (alltså mig själv), så har vi kommit fram till följande: Ja, du får tillbaka epitetet Designcore om du inte bangar. Om det dock vore så illa att du ändå bangar, så kommer du brandas (bokstavligt talat, i pannan) med B A N G C O R E. Snart är det fest, Claudiomannen! :D
  3. Anonym 17 mars, 2008 19:57
    tom fury deegraderad till super diss-core

Something to say?