: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jesus Christ Superstar

Category: By Tom Fury
Dagen började med hårt arbete ute på landet i Vittvik. Skotta snö, bära ut kylskåp och spis och mecka ihop lister till fönster. Skönt att få det undanstökat, men var lagom trött efter det. Kvällen blev härlig tillsammans med föräldrarna. Först en bit mat på nån ny italiensk restaurang (vad hette den nu igen?) här i stan, varefter vi gick till Hedvigs (?) kyrka för att se konserten Jesus Christ Superstar. Riktigt mäktigt att höra den i kyrkan, och artisterna var sjukt duktiga (samt dansarna och kören). Bra jobbat! Kommer ihåg att jag har sett den en gång innan, i Linköping, när jag konfirmerades. Tror jag uppskattar det hela lite mer nu än vad jag gjorde då. Anyways, tack mor och far för en skitbra kväll!

Har funderingar på att gå ut, men är ganska trött. Ska ta mig en funderare så får vi se var man landar...

0 comments so far.

Something to say?