: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Den officiella Tecknade-serier-ranking-listan

Category: By Tom Fury
Det har diskuterats onödigt mycket om detta ämne och det gör mig frustrerad. så mycket tid som går till spillo! Här är den officiella listan, rankad från bäst till sämst.

1. Family Guy
Family Guy är i stort sett felfritt. Den som säger emot försöker vara rebellisk och vill bara ha uppmärksamhet. De använder Family Guy's popularitet för att vinna individualism genom att hata den. Men från min position så skulle jag hellre vara ett verktyg i den massmediala hjärntvätten och njuta av underhållningen som Family Guy skänker än att vara unik och skittråkig.

2. Southpark
Sama som 1.

3. Harvey Birdman
Den mest underskattade showen som finns. Problemet är att Harvey Birdman refererar så mycket till sig själv att om du inte har sett nåt avsnitt innan, så missar du hela HB-erfarenheten. Vad som tycks verka slumpartat är de facto grundat i tidigare delar.

4. Beavis and Butthead
De flesta ynglingar nu för tiden tänker på Beavis & Butthead som två killar som kritiserar musikvideos. Det är inte sant. Jag pratar om episoderna, inte musikvideokommenteringen. Konceptet är felfritt och de flesta episoder kickar ass. Beavis & Butthead har lärt oss alla den läxan att vi alla är dumma i huvudet, vilket är väldigt viktit i en värld full av arroganta pretentiösa korkade fuckfaces.

5. Simpsons
Den här showen har haft sin storhetstid, men har tappat sin stjärnstatus efter det. Förväntar du dig att serien fortfarande skall vara bäst år 2064? Så helvete heller. Och börja inte med skitsnacket "Gamla Simpsons är bättre än Family Guy". Simpsons är på nedgång, det är det enda som spelar roll. Det är givet att det dominerade en gång i tiden, men skämten och koncepten har alla hunnit bli klichéer. Lite som Animal House och Waynes World. De är klassiska med klichéartade och bara användbara för nostalgiska skäl.

7. Ren and Stimpy
Inkastat för oss old-school-människor. Åter igen, nostalgi.

8. Futurama
Istället för att komma med roliga saker i en enkel handling, så förlitar sig Futurama på att göra en rolig handling levandes genom hela episoden. Det fungerar inte. Min uppmärksamhetsförmåga, lika väl som alla andras, tillåter det inte att fungera. Vi kräver boom-boom-boom-roligheter.

9. American Dad
Du kan räkna med ett par skratt per episod, vilket inte riktigt är värt min tid. Jag hade större förhoppningar på serien.

6. Robot Chicken
Robot Chicken är en chansning. Många utav delarna är tråkiga och dras ut på alldeles för länge. Att bara göra poänglösa leraktiga sekvenser är inte tillräckligt längre.

10. En blank skärm.
Allt annat på TV suger och jag stirrar hellre på min fula reflektion i TV-rutan.

65124875. Aqua Teen Hunger Force
En del som läser den här listar kommer att tänka, "Åh nej, han glömde ATHF." Nej, det gjorde jag inte. Det är en skitkass show. Jag förstår mig inte på er folk. Det är okej om du gillar slumpmässig humor, men slumpmässig humor suger. "Hi, I'm meatwad, I have a stupid silly smirk and I'm a wad of meat and I found a kumquat." Åt helvete.

Det är varken vitsigt eller häftigt och den enda meningen med ATHF är att omogna små töntiga tonåringar har något att relatera deras patetiska osäkra attityder till. Ni är samma typer av människor som om ni skulle titta på Harvey Birdman så skulle er favoritkaraktär vara Reducto. Ni gillar extremt lätta karaktärer med ett eller inget motiv. Ni är den typ av människor som har på er tröjor där det står "This is the super killer mongoose bent on world domination." Men sen säger mungon, "ehm...Jag ville bara ha lite bröd.". Endast det blotta konceptet av något sött och oskyldigt som vill förstöra världen är efterblivet. Inget illa menat, Stewie. Stewiw är annorlunda eftersom han ÄR the shit. Vad mig anbelangar, så är Stewie den enda karaktären som får vara sån.

Varje TV-show eller film har åtminstone en av de där simpla karakärerna. Och de placerar dessa ytliga karaktärer där bara för att ytliga människor ska ha någonting att relatera till.
Serier som Aqua Teen har ingenting förutom dessa karaktärer. Det är så grundläggande och det finns inget djup alls över huvud taget. Folk säger till mig, "Ja, det verkar väldigt simpelt på ytan men under ytan döljer sig ett riktigt djup i serien." Okej, den som använder "över och under ytan"-analogin något mer behöver slås sönder och samman med en rostig hammare.

Vet ni något mer som är kliché? Det är allt klagande och gormande. Problemet är att det finns så mycket ilska på internet nu för tiden. Det är omöjligt att skilja på riktig ilska och fejkad ilska, så alla blir så jäkla skeptiska över hur genuina saker och ting är. Jag ska säga er att vad som var genuint var orgasmen jag fick häromkvällen. Jag är ganska säker på att tjejen fejkade dock. Prostituerade brukar göra det. Det är det vi betalar dem för. Det skulle vara löjligt att be flickvännen fejka en orgasm, även fast jag är ganska säker på att hon skulle göra det för pengar. Jag drar härifrån nu.

0 comments so far.

Something to say?