: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Videoaffärer behöver en "skitkass"-avdelning.

Category: By Tom Fury
Det är som allt börjar lyckligt och grabben har en massa pengar och en vacker flickvän som älskar honom sedan förlorar han gradvis alltihop och i slutet så dör han. Yay. Det är helt vrickat att folk tycker det är underhållande att titta på människor som är miserabla.

De brukar kalla dessa filmer för drama eller nåt liknande. Jag vet inte, kanske är de Draman. Vem bryr sig. Poängen är att det finns en specifik kategori som jag tycker att alla dessa filmer borde placeras i. Och det borde inte bara vara drama eftersom en del draman är lite smågulliga. Som den där du får se Nicole Kidmans tuttar. Videoaffärer måste se över sina drama-avdelningar och byta ut dem mot en "Se Nicole Kidmans tuttar"-avdelning. Och istället för det där crapet de har innan och efter man får se tuttarna, så borde de byta ut det med ett foto-montage av John Goodmans pubishår sett i ett mikroskåp.

Det finns en videoaffär som har en avdelning som kallas "de anställda rekommenderar". Eller nåt sånt. Vilket jävla skitsnack. Dessa fuckfaces började jobba där med ett icke-fullständigt gymnasiebetyg (om ens det), började dregla och svettas i armhålorna när de fick jobbet och de sa typ, "Vill du ha en plusmeny till den där DVDn?" Och killen sa typ: "Håll din jävla käft." Det är som, wow, du spolar tillbaka VHS-band dagarna i ända och tar folks pengar och det gör dig till en kritiker. Se upp Nils-Petter Sundgren! En ny skara konkurrenter är på gång. Folk går liksom inte in i videoaffärer, ser "anställda-rekommenderar-sektionen" och tänker "Hmm..jag tänkte hyra Army of Darkness och Night of the Living Dead medan jag onanerar med fötterna, men istället så hyr jag Stella, med Bette Midler i huvudrollen, eftersom Sandra som tjänar minimumlön genom att spola tillbaka VHS-kasetter rekommenderar den."

Hursomhelst, filmen jag hyrde vad hemsk och gjorde mig lika deprimerad som en hemorojddrabbad patients rövhål. Så jag hade sönder kasetten för att torka mig där bak. Men det hjälpte inte. Jag menar, det funkade bra att torka sig där bak med den, men jag är fortfarande i en existensiell konflikt och jag kan inte ens få stånd och inatt hade jag tänkt ha sex med 32 tjejer. Helvete.

Det enda sättet du kan komma över det är att komma över och kommer över det. Jag hittade nyss på det. Det är sån skit som gör folk galna. Asdåliga skämt. Det finns inget värre än en kille som lägger fram dåliga skämt dagarna i ända. Jag hänger mycket hellre med en tjej. Dåliga skämt får det att surra i hjärnan och får kugghjulen därinne att gå åt fel håll och grejer. Att höra en hemsk ordvits är som att vara en växellåda och få backen inväxlad i 110 km/h. Sen öppnar någon motorn och kastar in de där små crittersen från Stephen Kings film där. Langoliers eller vad fan den nu hette. Den filmen var helt fucked up. Hursomhelst, gå och dö.

1 comment so far.

  1. Anonym 14 november, 2005 19:09
    Håller med 900% !!!!

Something to say?