: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

För mycket av en chickenshit för att skaffa ett jobb?

Category: By Tom Fury
...varför inte stjäla istället?

Du vet, varje dag när man vaknar upp och är på väg till skolan för att spendera 12 timmar fastkedjad antingen vid en dator eller föreläsningssal, så tar man en sak för givet: man tar för givet att när man går ut till bilen, att de då inte kommer att hitta ETT TRASIGT FÖNSTER MED HÄLFTEN AV ALL SIN SKIT STULEN.

För en månad sedan ungefär så försökte nåt fuckface bryta sig in i min bil. Det var uppenbart att chickenshiten hade spenderat ganska mycket tid med det där; han (Ja, jag gör ett antagande, om det stör dig så far åt helvete) gick runt alla fönster i bilen, borstade bort lite smuts, titta in, började skära upp fönsterkarmarna etc. Det var inget inbrott och inget stals. Idioten Kunde inte ens bryta sig in i min bil efter att ha spenderat vad som verkade vara åtminstone en halvtimme med att försöka öppna fönstrena.

Så häromdagen gick jag ut till bilen och noterade att rövhålet hade varit tillbaka, förutom att den här gången försökte han med den med rättframma tillvägagångssättet: ha sönder fönstret. Glaset låg överallt och bilen var helt trashad. Jag noterade att inte alla mina CD-skivor var stulna. Fuckfacet beslutade sig för att bara ta skivorna han gillade. Så inte nog med att han stjäl mina grejer, han förolämpar även min musiksmak genom att inte stjäla allt. Jag måste ha att göra med en förstklassig tjuv med disrkiminerande smak.

Ironiskt nog, så var det dyraste i bilen mina böcker, vilket han inte stal; jag antar att tjuven inte är en blivande matematiker.

Varför det är en dålig idé att stjäla från mig:

De flesta människor sover. Jag gör inte det. Istället, så har jag de sju senaste nätterna suttit uppe vaken i väntan på att stjuven skall återkomma. Jag blir inte uttråkad av väntan, jag har min machete som sällskap. När jag ser tjuven, så tänker jag springa ner och skära av hans kulor. Inget flashigt. Bara ett snabbt hugg mot pungen.

0 comments so far.

Something to say?