: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Hur du förstör någons dag.

Category: By Tom Fury
På tal om att förstöra någons dag, här är några saker som kan förstöra min:

  • Sommartid
  • Whoopi Goldberg
  • Att vakna till Sarah McLachlan på radion.
  • Börja skolan tidigt.
  • Börja skolan sent.
  • Börja skolterminen.
  • Slöa gamlingar på motorvägen.
  • Gamlingar generellt.
  • Barn.
  • Stoppskyltar.
  • Bli dumpad av tjejen jag varit tillsammans med i över två år.
  • Hippies.
  • Folk som är så glada hela tiden.
  • Frasen "Du är aldrig tillräckligt klädd utan ett leende".
  • Persikor på burk.
  • Donnie Osmond.
  • Snubben som håller upp en "KÖR SAKTA"-skylt nära byggnadsplatsen jag ofta kör
    förbi.
  • Joggare som joggar på plats då de väntar på att trafikljusen skall slå om.
  • Tae Bo.
  • Dieseltruckar som sprider skit och sten överallt.
  • Frukost.

Här är lite saker som kan göra min dag bättre:

  • Att inte behöva gå till skolan.
  • Se någon springa mot mig i hissen när jag trycker på "stäng dörren"-knappen.
  • Inte släppa in människor i trafiken.
  • Rulla med ögonen när någon frågar mig en fråga.
  • Argumentera med någon när jag uppenbart har fel för att se hur lång tid det tar
    innan de fattar.
  • Inte vakna.
  • Göra någon annans dag sämre.
  • Patrionisera människor.
  • Tuta i korsningar, sedan låtsas om som om jag inte vet vem det var som just
    tutade bara för att förvirra folk.
  • Skrämma barn.
  • Sparka på min grannes skitfula solrosor.
  • Nedskräpning.
  • Hitta en bra parkeringsplats, och sedan räcka fingret åt alla som inte har
    hittat en.
  • Tvinga människor att ta av på fel avfart eftersom jag inte lät dem byta
    körfält.
  • Säga någonting som får någon mer förbannad än vad han redan är.
  • Se något snubbla och ramla.
  • Stänga dörren bakom mig när jag ser att någon är på väg med händerna fulla av
    saker.
  • Få någon att må dåligt över saker som jag själv gör hela tiden.

Det är näst intill allt. Faktiskt så är det mycket mer... men jag orkar inte
skriva mer. Som om någon bryr sig ändå.

1 comment so far.

  1. Anonym 12 november, 2005 13:24
    HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAH -.- får kramp!

Something to say?