: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Eremit.

Category: By Tom Fury
När jag blir en eremit, så kommer jag hänga en skylt utanför min dörr där det står:

VARNING:

  • Privat mark.
  • Gå härifårn
  • Inte välkommen
  • Akta er för hunden
  • Inkräktare kommer att skjutas i huvudet
  • Tror du att jag skämtar?
  • Testa mig

Så jävla trött på folk. Barn. Fuckfaces. Chefer. Trött på TV-reklam. Trött på skitsnacket. Jenny Jones, den där horan. Hennes show fördömer den extrema livsstilen som hennes dipshits till gäster har, men samtidigt glorifierar hon dem. Sen så har vi legioner av dumhuvuden på högskolan som tror att de har kontroll över sitt liv, och att de kan göra precis vad de vill. Så de lever sina liv till fullo och gör uppror mot sina föräldrar och hela samhället i sig. De klär ut sig som freaks för att skaffa sig uppmärksamhet. De små skitskallarna. De vet inte ett jäkla skit. Jag borde ha karaktär nog att kicka varenda en av deras stjärtar sönder och samman.

Det borde finnas en lag som limiterar antal barn som folk får skaffa till 0. Om de redan har fler än 0 barn, så varierar straffet. Till exempel, om du har 5 eller fler barn: döden (för alla barn och deras föräldrar). För 4 ungar, så är straffet återigen döden. 3 eller fler. 2.. DÖDEN. 1..... DÖDEN. 0.... DÖDEN (ja, det stämmer: döden. Även om du inte har några barn).

Kanske att det då kommer vara färre fuckfaces som kör runt i bilar medan de pratar i telefon. Jag hatar det. Om du inte kan köra och prata samtidigt, så dra ut huvudet ur arslet och sluta göra det. FÖR HELVETE. Jag är så jäkla trött på att vika undan åt höger och vänster på motorvägen. Folk som kör in och ut från körbanorna, och jiddrar runt med sina telefoner och deras horaktiga minderåriga flickvänner. Åh förlåt Mr. Big shot, det är lugnt, kör över mig. Medan du ändå håller på, varför inte köra sönder en bro eller två och bekosta skattebetalarna ännu mer pengar. Pengar... i slutändan så är det det som styr den här världen.

Giriga jävlar som är ute efter att lura dig. Pengar? Vem bryr sig. Vad gör det för gott? Vad är pengar bra för om du inte kan härska över världen med dem. Även om du gör det, så kommer något rövhål och assassinerar dig istället. Jag kan bara inte vinna. Vad i helvete? Hursomhelst, som jag sade, jag ska bli en eremit och flytta upp i bergen. Inte för att komma närmare naturen; det är för töntar och kommunister. Jag vill bara komma bort från skitsnack (och med skitsnack menar jag människor, musik, bilreklam, Disney, och Fourier - elaka jävel).

Jättebra. Nu känner jag mig kass. Jag tror jag ska gå och se Harvey Birdman. Vad tycker du? Borde jag bli eremit? Skriv en rad.

0 comments so far.

Something to say?