: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Namnsdag.

Category: By Tom Fury
Jag hade namnsdag igår (8:e oktober). Typ närmsta släkten kom ihåg namnsdagen. Jag fick även ett kort med pengar från mina kära morföräldrar. Det var snällt.

Hade väl även hoppats på att Erika åtminstone skulle sagt grattis, eller skickat ett mess eller nånting. Men jag fick ingenting, hon måste ha glömt det.

No big deal liksom, men det hade varit kul om hon hade kommit ihåg. Och grattat mig.

Profilvalet hägrar över mig som en anka med hiphoptendenser (fråga mig inte...). Det lutar åt programvaruproduktion, men what the hell - det finns så himla mycket att välja mellan, ju!

Laborationerna i processprogrammeringen och operativsystem börjar bli riktigt jobbiga. Får hoppas vi får ordning på det imorn bitti i skolan (ja, skola på en söndag. Det är sjukt!). Well, måste väl försöka få lite sömn snart.

Återkommer med något vettigare att skriva. Som till exempel en expandering av mina planer på att ta över världen.

0 comments so far.

Something to say?