: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Singel.

Category: By Tom Fury
Nu är man singel igen. Erika droppade bomben direkt på mig sådär. "Jag vill göra slut med dig". Hej på're. Kul. Jag vet inte riktigt vad jag känner egentligen. På sätt och vis är det nog lite skönt.

Att jag alltid ska ha samma otur! Det är alltid tjejen som hinner tappa känslorna för mig - inte tvärtom. WHAT THE HELL?

Fo'real alltså, önskar jag saknade känslor. Det hade gjort mitt liv tusenfallt gånger lättare. Så jag ska nog genomgå lobotomi för att ta bort all typ av kärlekskänsla och empati hos mig. It's a hell of a lot less painful!

Slut på det kapitlet. Vad gör man nu? Är du snygg, singel, och saknar könssjukdomar - tveka inte, ta kontakt direkt.

Finns bara ett (fyra) ord för det här:

Foxtrot Charlie Uniform Kilo

1 comment so far.

  1. Anonym 05 juni, 2006 09:43
    Du vet, det finns bra hjälp att få ;) Spana in www.dejtingskolan.dinstudio.se

Something to say?