: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

D-sektionens kickon -06

Category: By Tom Fury
Igår var det då dags för kickonen för sektionsaktivas kickon, och det hela blev en vädigt lyckad tillställning tycker jag. Det hela hölls på Wemlands nation; lagom stor lokal, passade perfekt! Lite bekymmer med nyckelhämtandet och återlämnandet, men det får man väl ta.

Det som stor på menyn var tacos och en massa öl. Det var tänkt att vi skulle dra vidare till HG efteråt (de firade 20 år där, så det var 20:- i inträde, 20:- för en stor stark, etc). Det blev inte så riktigt. Dels blev det sent med tanke på städningen efteråt, dels hade vi i styrelsen (i alla fall jag) riktigt trevligt efteråt när vi satt i sofforna och chillade och drack öl istället. Var hemma hyfsat skapligt, något full. Fick en hel del samtal under natten som höll mig vaken, dock.

Hursomhelst, mådde jäkligt kasst när jag vaknade idag. Och mår fortfarande inte bra. Det är inte baksmälla, något skit har hänt med min bröstkorg eller nåt. Det känns som om den sitter fast i ett skruvstäd och kommer gå sönder när som helst. Dessutom har jag lite feberchills. Det suger verkligen, jag som tänkte få massa skit uträttat idag - jag har inte gjort ett crap!

Jag har spenderat lite pengar på mig själv också. Köpte en iPod, 80 GB, svart, och ett par extralurar till den. Det var långt ifrån billigt, men hittils är jag grymt nöjd med den. Alltid roligt med nya leksaker!

Höstmötet gick bra förresten. Det tog bara 2 timmar; inte så illa, om jag får säga det själv. Och jag får säga det själv.

Dags att börja skriva på den utlovade recensionen. Häng kvar ett par minuter, snart kommer den!

1 comment so far.

  1. Johan 19 november, 2006 04:52
    Fan dude! Chilla dricka öl! kom till mig jag har masspr av drick! Jag är b¨¨de full oc hr hicka!!
    Försökte ringa dig inatt, behöbve skjuts!!

Something to say?