: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Oh my God vilket snyggt styre!

Category: By Tom Fury
Ta er en titt här (eller längre ner, för all del). Inte allihopa, men de flesta fick vara med i alla fall.

Imorgon är det höstmöte som gäller, hoppas det kommer gå bra. Fick tillbaka resultaten från tentan i Computer Networks; en fyra (4) ! Jag är skitnöjd över resultatet. 32.5 av 40 poäng kammade jag hem. Trodde jag skulle vara på vippen till underkänd. Känns otroligt bra!

Mycket är det som är på gång nu, jag undrar när man ska få lite ro. Läget med morfar blir bara sämre och sämre. Jag hoppas strålningen har gett någon effekt nu så han kan börja vara människa igen. Damn, det här är jobbigt skit.

D-sektionens styrelse -06/07

Snart kommer lite mer spännande saker på bloggen. Jag lovar. Men tills dess, önska mig lycka till imorgon!

1 comment so far.

  1. Johan 15 november, 2006 11:58
    hmm pampig bild, det märks ju vem som som vill synas o inte synas!
    Hehe!

Something to say?