: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Nej, jag har inte dött.

Category: By Tom Fury
Härmed dementerar jag alla rykten som har gått gällande min död. Jag är inte död. Jag lever. Jag har bara inte hunnit skriva någonting i min blog på ett tag, men det kommer.

Nu har vi hållt infolunchen för ettorna i alla fall. Det gick väl både bra och dåligt. Bra, med tanke på att uppslutningen var ruskigt bra. Fullsatt i Gasquen! Mindre bra att den tekniska utrustningen strejkade, vilket gjorde att vi inte kunde använda projektorn och således blev powerpointpresentationen som jag spenderat typ massa timmar på helt obsolete. Kul! Jag som tyckte jag hade riktigt flashiga bilder där som jag ville visa ettorna. Men men, de kanske kan få se dem någon annan gång på något annat sätt.

Informationen verkade gå fram i alla fall, och alla åt väldigt friskt av tacosen. Bra skit! Jag hoppas ettorna uppskattade det och att vi får ett ökat engagemang. Det första steget är att det förhoppningsvis kommer fler på höstmötet än tidigare år. Det återstår att se, dock.

Höstmötet är på onsdag nästa vecka, så helgen ska väl spenderas åt att förbereda det och trixa med lite plugg. Kanske ta en öl eller två också, om man har tur. Men det har man väl inte.

Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan var jag och såg i fredags (inte idag, förra fredagen - på premiären). Hysteriskt rolig film! Ett måste-se! Recension på den kommer snart. Jag har nog aldrig skrattat så mycket till en film som jag gjorde då. Det där var humor i toppklass.

Nu är det dags för käk; håll ett öga på bloggen, snart kommer det mer grejer!

1 comment so far.

  1. Johan 12 november, 2006 21:45
    Va fan? varför var inte jag bjuden? Gratis mat tackar jag aldrig nej till!!
    Kommer snart en blogg om min tripp till Tyskland!

Something to say?