: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Sweapsound 4-års kalas

Category: , , , , By Tom Fury
Okej, det var länge sedan festen var men jag har inte haft tid att skriva det här. Så jag gör det nu. Kvällen var toppen, fylld med hård musik så som man ville ha det. Dock hade jag ju såklart gärna velat ha lite mer, men man får vara glad för den knappa timme som man fick i alla fall.

Jag och Erika gled bort mot Linköping framåt kvällningen för att möta upp Claudio Designcore och knalla iväg till Fredrik på förfest (tack för att vi fick komma!). Väl där mötte vi upp resten av Claudio's crew. Alla där skulle inte med ut, men utöver de redan nämnda så följde Jonas med också.
Den här snubben var klad-core. Jag med, trots att jag höll på att tappa brallorna där i bakgrunden.

Vi droppade in till Blue Heaven någon gång när Durand höll på att spela. Bra gung i musiken tyckte jag, även om det kanske var lite för mjukt för min smak. Nåja, vi hade det jäkligt kul ändå och träffade massa bekanta ansikten som var där.

Det var core på golvet. Till vänster ser ni delar av da crew, till exempel mig, drunkcore och lite av juniorcore.

Jag: - Psssst, junior! Det är dags att gå core snart!
Junior: - Höhöhöhö, yes! Glöm inte pacemakern, gamling!

Runt 02 någon gång var det Albins tur att glida upp bakom spelarna och börja leverera lite av de hårdare stilarna. Det blev ganska mycket hårdstil och inte så mycket hårdkärna. Hade hoppats på - men det var otroligt kul ändå!

Jag, Emmacore och juniorcore. Emma var glad för att hon var så nära baren. Junior var borta för att han hade varit för mycket vid baren. Jag var glad för att jag fick vara med på kort.

Blev lite efterfest / chillout i lägenheten jag hade i Linkan hos min moster - ganska städat faktiskt. En rolig kväll, tack ska ni ha allihopa! Nedan ser ni ett ihopsatt klipp från Albin's spelning från den kvällen:



Här är lite fler bilder:

Jag till höger, drunkcore i gult och drygcore (a.k.a. Erika) i det nedre vänstra hörnet.

Diskotek, det var core!
Fakk me? Fakk juuu! (the crew ist in das bakgrund uppe till höger)

Core x3! (lägg kiken här på juniors publikation av min beskrivning av bilden)

Erikacore: - Hmmm wtf håller jönsarna på med? Ffs bete er som folk.

Ze combobild: Drygcore ser dryg ut och vi AMD Triple Core 9 GHz möshar loss stenhårt.

Designcore var galen. Han har förresten fått det nya namnet eyecore med tanke på hans galna ögo. Propositionen om "crazyeyecore" röstades ned för att det var för långt. Kul hade han i alla fall!

Junior visar hur det ska göras. Jag visar att alla ska se på hur junior gör det.

How YOU doin'...? Vet du hur många brudar jag fick efter den där posen? De bara flockades över mig.

...Tyvärr fick jag inte de här girlsen. Oh nooooeessss.... :'-(.

Albin kör på och vi moshar på längst fram; hardcore soldiers från Sväriiije.

Ännu mera mosh. Det var ju inte så tight dock och inga fistfights, men ändå!

Drunkcooooore! Och Erika, som kikar ner i väskan och letar efter core. Tyvärr hittade hon inget. Den var runtomkring, inte i väskan.

...men inte slutade hon leta för det. Jag passade på att fotografera fotografen istället. Det var kulcore.

Drunkcore visar ryggen, täcker junior å drygcore ser arg ut :-D.

The moshers of the pit. Se Juniors beskrivning här.

Jag matar Drunkcore med det han behöver för kvällen. Alkohol (tm).

Ze crew ist mashing ån the dääänsflår!

Cooore!

Fler bilder från kvällen hittar ni i mina album här och här.

1 comment so far.

  1. Anonym 26 december, 2007 23:43
    En mycket trevlig kväll indeed!

Something to say?