: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Uppdatering

Category: By Tom Fury
Jag vet att jag inte har skrivit på länge, även fast det hänt ganska mycket den senaste tiden. Exjobbet har fortskridit och tagit ett par steg framåt. Se http://tomfury.spaces.live.com för senaste uppdateringarna.

Jag har designat min kusins hemsida, som finns att hitta på www.manias-beauty.se (inte helt klar än, ska ändra lite saker. Bland annat det alldeles för stora teckensnittet, och så ska ju lite innehålla upp på sidan). Hon öppnade idag, och jag hoppar affärerna kommer gå riktigt bra för henne. Det förtjänar hon!

Idag firades både jag (min 23-årsdag en månad i efterskott) samt pappas 50-årsdag (en vecka i efterskott ungefär). Bilder kommer upp imorgon, för nu ska jag sova - är helt slut.

Över och ut!

2 comments so far.

  1. Anonym 06 december, 2007 21:45
    Haha ja eller hur! Jag älskar det där klippet! :-D
  2. Anonym 10 december, 2007 00:14
    tjena!
    såg att du hade skrivit lite på global hardstylers om endymions spelning i januari.. vet du vart man kan få tag på biljetter?
    (a)

Something to say?