: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tommie goes kulturellcore

Category: By Tom Fury
Häromdagen (i torsdags) var jag ruskigt kulturell och gick på teater med mor och far. Innan teatern var vi på Carl Johan och käkade massa mat som var core. Otroligt att man kan betala så mycket pengar och få så lite substans (men gott var det). Anyways, teatern var Röda Nejlikan och den var väl cool. Har väl underskattat teater lite som underhållningsform; det har sin charm. Musiknumren var grymma med riktigt bra skådespelare (och sångare!). Men fan för att sitta still så länge. Dessutom hade jag nån tant av version Goliath med skalle som Conehead goesvattenmelon XXL-size framför mig. Typiskt o-core. Så jag missade ju typ hälften av allt som hände på scen. Nåväl.

Kul att man stötte på Marcus the KoreanCore också - länge sen man såg honom. Han jobbar med ljusjoxandet på teatern. Han var lagom trött på den efter att de har kört ett visst antal tillställningar... jag förstår honom.

Efter teatern var det bara att köra core-snabbt hem och byta om för att sedan ta sitt vackra tryne ned till Otten och rejfa loss till Deepack. Mer om det i nästa inlägg, men här nedan är lite bildcores från middagen innan teatern.

Bestickcore. Såna man äter med, du vet.

Ljus is the shit.

Om man är the designated driver får man nöja sig med alkoholfritt. Det är fan inte core, men vad gör man inte för päroncores?

Pappa har gått och skaffat mustasch. Det ser fan inte bra ut men han tycker det är core. Så han får väl hållas ett tag till tills jag rakar av honom den när han sover. Det är core.

Mamma leker skotte i sin kavaj.

Att blunda på kort är kul.

Försök nummer 2 gick lite bättre.

Finklädd å grejer, inte varje dag!

Min matcore - kyckling + grönsaker och tzatziki. Vitlöksgrejer är bra att grunda med om man ska ut senare på kvällen. Det lockar girlzzzz har jag hört.

Mamma åt fisk. Det är inte core, men tydligen var det gott.

Förstå att jag hade fått typ 5 kebabrullar för lika mycket pengar som pappas minimala pepparstek kostade.

Efterrätt, nån äppelkaka med fruktgrejer + glass. Bra skit!

Efterrätt #2.

Efterrätt #3. Bland de minsta efterrätter jag någonsin sett!

Coffeebreak

1 comment so far.

  1. Anonym 30 december, 2007 19:36
    Hihi Daddy goes Maffioso! ;D

Something to say?