: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Deepack @ Club Aqua 2007-12-27

Category: , , , , By Tom Fury
Vilken god damn superbra fest det var! Kvällen började med mat och teater med föräldrarna, som du har läst om i ett tidigare inlägg. Jag anlände till Otten samtidigt med Marcus runt en halv tolv ungefär. Kom in gratis, vilket inte är helt fel (tack Albin!). Väl uppe så mötte jag upp man-horan a.k.a Latinocore a.k.a Carlos och gled in på stora dansgolvet. Dee var i slutet av sitt set, och jag stötte på typ miljoner bekanta ansikten. Vad kul det är att hälsa på allihopa man inte har sett på ett tag; alla kära hårdstilsvänner som var där för att få en underbar kväll.

Anyways, det var röj på golvet nästan non-stop ända från att Nosram gick på tills att Deepack avslutade kvällen. Här nedan har du playlisten över de filmer jag har satt ihop (som vanligt; vill du ha högupplösta versioner av dem så skrik till - de ligger här på min disk och skräpar).



Röj on the dansgolv! Arvan som tagit bilden - sjukt snygg!

Nosram spelade ett riktigt bra set tyckte jag, och det var fart på alla på golvet. Tyvärr fanns det vissa efterblivna idiotjävlar också som verkade inte göra annat än att mucka gräl. Lyckligtvis blev det aldrig något mer än några futila provokationer. Sånt förstör ganska mycket, men vad ska man göra - bara att ignorera barnsligheterna och ha kul ändå.

Nosram kör hårt.

Ljud och ljus var som vanligt på Aqua-fester superbt bra. Flera lasrar och bra utnyttjande av strobb och rök, ljudet var högt men inte för högt. Jag blev riktigt imponerad - Aqua överträffar sig själv gång på gång!

Lasern var core!

När Nosram hade spelat klart var det tur för duon Deepack att kliva upp bakom spelarna. Och oh my gawd vilket set! Helt underbart bra och bra närvarokänsla av Deepack också. De levde verkligen när de spelade, till skillnad från vissa andra man har sett. Låtvalet kändes varierat med en avvägd blandning av gammalt och nytt. Gamla rocklåtar man har gjort hardstyle-remixes på går inte riktigt hem hos mig, men vafasen kul hade man ändå när de spelades.

Drunkcore, jag och Nova. Tack guys för en otrolig kväll!

Det bästa på hela kvällen dock var avslutet. När Deepack körde igång med att levererad hardcore så trodde jag att jag skulle spricka av glädje. Herre Gud i himlen så underbart bra det var! Se bara setlistan här, och notera avslutningen:
01. D-Block & S-te-fan - Ride with uz!
02. Unknown - Take On My Bootleg
03. ID
04. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
05. G-Town Madness & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
06. Showtek - Born 4 Thiz
07. Brainkicker - Show Must Go On
08. Headhunterz - Power Of The Mind
09. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
10. Deepack & The Prophet - Stampuhh!!
11. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
12. Deepack - ID (sjuuukt najs! )
13. Wild Motherfuckers - Fuck It Up
14. Blademasterz - One Blade
15. Headhunterz - Forever Az One
16. Dune - Hardcore Vibes (Deepack Remix?)
17. The Beholder meets Zany - Euphoria
18. Unknown - Derbus
19. Whirl & Mayer feat Sajsa F - Heaven Above (Hardstyle Mafia Remix)
20. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
21. Showtek & Deepack - Shitzofrenic
22. Masters of Ceremony - Bottoms Up
23. The Machocist - Killing Scum (Remix?)
24. Neophyte vs Evil Activites - One Of These Days

Jag körde stenhårt på slutet när hårdkärnan spelades, det var som att vara i extas. Till er som inte kom den här kvällen: satan vad ni missade något bra, kanske den bästa Aqua-festen hittils! Det var sjuuukt kul! Ord räcker inte till för att beskriva hur bra det var. Tack ska ni ha Aqua-crew och TACK till mina kära vänner och bekanta som var där och förgyllde kvällen. Utan er så vore inte festerna så pass roliga som de är. Jag saknade er som inte hade möjlighet att komma, det hade varit så kul om ni var där också - men men, nästa fest får ni inte missa ;-).

Deeeeeeeeepack!

Tack Arvan för några otroligt fina bilder. Du är grym med ze kamera! Se hans galleri här.

Fler av mina bilder finns på ansiktsbok här:

Nästa stopp är Endymion den 16:e januari, om man inte ska gå på MB i Stockholm nu imorgon på deras nyårsfest... det återstår att se :). Anyways, Deepack-kvällen är oförglömlig!
Joar & jag

Jag & Emma. Hon went galen on ze golv som en riktig partyflicka.

Inte lätt när man har festat & gått hårdstil en hel kväll, då måste man bäras hem :D. Notera Andreas' hand och Hector's blick ^^.

Tryck-på-ryggen-is-the-shit-dot-net.

Jag & Nova tyckte det var skitkul att fotografera oss själva när man stod i kö och väntade på att hämta ut sin jacka.

Joar, jag & Hector - core to the bone all of us!

Arvid gick core emellanåt när han inte fotograferade eller klagade över att han var sjukcore.

Phanaticz fixade en fin bild på mig där det ser ut som att jag har fått en fin svett-mustasch. Phanaticz som för övrigt mobbade mig för att jag är kort, den saten! :D

Core on ze floor.


Eeeey, how YOU doin' ! (Sluta peka på mig Carlos! Jag pekar tillbaka! :-D )


Damn right I'm a maniac
You'd better watch your back
'Cause I'm fucking up your program!

2 comments so far.

  1. Anonym 30 december, 2007 19:33
    Puttecore!! ;D
  2. Tom Fury 30 december, 2007 21:54
    Crapkid! Tyst på're! :D

Something to say?