: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Club Aqua 2 Years Anniversary - Ytterligare bilder

By Tom Fury
Lite fler bilder efter spektaklet på Otten (23 mars 2008). Återigen, ett stort tack till fotograferna! Random order, så bli inte förvånad om bilderna inte ligger i kronologisk ordning. Det gör de inte.

Junior, du har spillt på tröjan!

Annice gick loss på golvet stenhårt

Tåm Fjuuuuury!

Sandracore var helt enkelt core, som alltid!

Watch out for my kung fu skillz of awesomeness! Tjejen till vänster spanade in min spakcore och insåg att det skulle bli en svår match för henne. Det hade hon helt rätt i.

Mitt öga dog och jag blev zombiecore och käkade upp alla på dansgolvet. Gaaaah maddafackah!
Junior gör en fin min och Manwhore fångar denna i ett riktigt Kodak moment.
Förfestcore var det hos Emma frisörcore. Det tackar vi för!
Tommie ze coremeister was very törstig.
Core people in ze entré of the Otten. Det här var innan festen drog igång och man var svettcore 2008.
Heeey blixtcore gör att jag ser ut som ett albinoface. Men vad gör det, man tittar ju ändå på den där saken i mitten på bilden. Eller hur?
Vi drack öl.

Och snackade en herrans massa.

Just det, jag menar dig!

Emma longhaircore och jag. Hon hade grönt hår. Jag hade grön keps.

Vilken tur att jag ser så manlig och inte så gay ut på det här kortet. Awesomeness.

Skålcore!

Bister? Jag? Näääää....

Det är förbannat kul att prata i telefon. Tydligen.

Förfestcore.

Fyllesoffan tror jag det där kallades.

Emma frisörcore - alltid lika glad!

Förfestcore med mitt ass som syns till vänster i bild.

Här diskuterar vi hur mycket av en åsna Kalle är. Ni ser hur glad han ser ut.

Junior bara 'ohh yeah baby CORE' och jag bara 'wattafack!'

Sedan fattade jag och då blev både jag och junior 'core wattafack!'

Yaaay! :D

Här klappas det händer å dansas runt lägerelden... eller-hur-var-det-nu-igen?

Ouaggarcore (gröngölingen till vänster) pallade inte med musiken.

Den absolut fulaste bilden tagen på mig ever. Ever.

Braveheart! Och en pajas-libanes till höger.

Wattafack!

Båda två ser väldigt engagerade och taggade ut. Otroligt mycket!

Now everybody raise cain! Eller i alla fall armarna.

Det är ful att peka, därför gör jag det x2.

All hail ze music maestro.

Boom explosion in ze dansgolv!

Bilden är suddcore, men visar ändå på att det var duktigt bra med folk på plats.

RejfCam (tm) recording. Please do not disturb.

0 comments so far.

Something to say?