: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Dagens citat (av junior, återigen)

Category: By Tom Fury
Junior skrev något fyndigt på sin blogg idag:
Idag är det 14 dagar kvar till IQ..Jag gillar IQ även om det är en bristvara i mitt kranium =)
Då skrattade jag. Sedan skrev han något som inte var lika fyndigt:
tack tomfury för min födelsedagspresent...En biljett till sensation black =)
Då skrattade jag inte längre.

2 comments so far.

  1. Arvan 04 april, 2008 18:44
    haha lite får man väll skämta till det utan att du ska brusa upp? :D

    Måste ha nått att göra med dina handskar..Most deff.
  2. Tom Fury 04 april, 2008 18:49
    Jag brusade inte upp, jag brusade ju ner :D Från att ha skrattat till att inta ett koma-liknande tillstånd :p.

    Antagligen, mina rapist-handskar är inte å leka med. Det är nästan lite som Freddy Kreugers rakbladshandske.

Something to say?