: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Festbilder, uppdatering

Category: , , , , By Tom Fury
Lite smått och gott som laddats upp men som jag inte publicerat. Tack till fotograferna, hoppas ni inte misstycker att jag slänger upp dem här.

Manwhore pose'ar åsnerullartröjan.

Jag har för mig att det här var på Reign PR's Endymion-spelning i Sthlm, Göta Källare. Fuck me if I'm wrong.

How YOU doin'? Förfest hemma hos Johannes innan Sweapsound.

Nej Junior, det är inte en krabba på min tröja. Det är en Juggernaut.

Vad i helvete gör jag egentligen...?

"Vem fan är gamlingen där bakom mig som kikar fram?"

Ze wellknown forskarrygg of ze Fury

RejfCam (tm) i högsta hugget!

Erika Drygcore sänkte Hectors manligshetsnivå till noll med ett knyck.

Svettcore och filma-med-mobilcore.

Core maddafackas!

Weeey!

LaZer!

Fresa, Jag och Drunkcore på Club Aquas 2-årsfirande. Jag ser sjukt glad ut av någon anledning. Kan det vara musiken som gör det?

Club Aqua 2 Years Anniversary igen. All hail ze lasercore!

Club Aqua floor - där det händer. Rosa ljus och en snubbe med grönt hår. Welcome to the neon paradise?

1 comment so far.

  1. Arvan 06 april, 2008 21:52
    Det är som det alltid är när vi är på kalas..rock å roll :D

    störda bilder på störda människor!

Something to say?