: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Gear från InQontrol-trippen

By Tom Fury
Jag skojade i förra inlägget. Jag ska inte börja skriva på engelska, i varje fall inte än. Kanske kommer om det blir lite fler requests på det (än så länge är det endast ett fåtal personer som begärt det). Anyways. Att vara show-off is the shit har jag hört, så varför inte stämma in i ledet och göra det jag med? Det här är det jag köpte i gear-väg








Det är som man brukar säga - CORE! :D

2 comments so far.

  1. Arvan 26 april, 2008 01:24
    haha core core..Men min tröja är fortfarande så jävla mycket coolare en dina! SYYYND bara att folk inte kan ta med sig saker när dom går!



    =)
  2. Tom Fury 26 april, 2008 01:30
    Hahahaha, x 500 på det där citatet :D.

    Fast f u, mina tröjor är the coreness of the most awesomeness :-p. Kanske tar och behåller dina tröjor också när jag hämtar dem, eftersom någon ÅSNA glömde kvar dem på en bar i A-dammen :D.

    Junior, din pajas ^^

Something to say?