: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ny layout

Category: By Tom Fury
Jag förärade bloggen med en ny layout, då jag har tröttnat på den gamla. Tyvärr är det inte allting som funkade helt klockrent med bytet, som t.ex. vill infogade DuTub-klipp gärna glida utanför main content spalten och sudla ner högermenyn. Ska se om jag hittar en mer passande mall, för har hittils inte lyckats fixa det problemet. Tips på vad man kan göra är mer än välkommet! Att manuellt ändra HTML-koden var trixigare än väntat, då alla bredder är hårdkodade i pixlar. Well well, vad tycker ni? Behålla den här layouten eller ändra tillbaka / ta någon annan? Feedback, pleasecore!

5 comments so far.

  1. Anonym 06 april, 2008 15:55
    Snyggt, känns lite mer personlig nu!
  2. Arvan 06 april, 2008 16:01
    Ser okej ut..Dock är min blogg pwnage =)
  3. Tom Fury 06 april, 2008 16:11
    @Bangcore: Tack, behöver bara hitta en lösning på infoga-youtube-klipp-problemet så är jag ganska nöjd :D.

    @junior: Min blogg är core. Din är dance.
  4. Johan 06 april, 2008 19:26
    Va fan, det här är åt helvete. Kommer inte skriva en kommentar till om bloggen ska se ut så här! Ta tillbaka the dark style nu!!
  5. Tom Fury 06 april, 2008 19:31
    @Thore: Damn, så illa alltså? :(. Ska ta mig en funderare på saken.

Something to say?