: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Slacker på hotell

Category: By Tom Fury
Idag och imorgon är det kurs i CPPemu för mig och tre andra kollegor från Ericsson. Kursen hålls i Stockholm (om man nu räknar Älvsjö till Stockholm). Dagen idag har varit riktigt bra, och vi fick sluta tidigare. Så vad gör man om inte slappar på hotellrummet, tar en promenad i det fina vädret, plundrar minibaren och nu sitter sjukt uttråkad? Precis.

Imorgon kommer vi nog få sluta ännu tidigare, så jag funderar på om jag ska ringa resebyrån och boka om tågbiljetten hem. För övrigt blir det en ganska slapp arbetsvecka. Kurs nu i två dagar, jobb imorgon (där jag kommer ha en shitload att ta tag i), och sedan är jag ledig. Långhelg deluxe!

På tal om långhelg så är det dags för Sweapsound Club Session i Linköping på fredag (2 maj). Lineup:
  • DJ Activator
  • Stephy
  • Bobby V
Det kommer bli guld! Ni är suckers om ni missar det, och det vet ni. Övrigt folk som är core enough att följa med på eventet - vi ses på plats ;-).

Snacket om fest påminner mig också om helgen som var. Det speciella som hände var utgång på lördagen till Palace med Andree och Stoffe med hans crew. Riktigt kul faktiskt, och musiken var på några högre BPM än vanligtvis (och åt det elektroniska hållet). Det tackar vi för, mer sånt. Ingen baksmälla, träffade roligt folk ute, och jag hade det allmänt trevligt. Helt klart värt pengarna.

Anyways, nu ska jag försöka roa mig med att upptäcka vad Älvsjö har att erbjuda by night. Antagligen jack shit eftersom det är måndag. Men ändå. Wish me luck!

0 comments so far.

Something to say?