: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Något hemskt har hänt...

By Tom Fury
...Jag har tappat skägget! Var lite nyfiken på hur det skulle se ut. Det såg förskräckligt ut. Nu har det vuxit tillbaka lite, och såhär ser jag ut nu:


Do I look like crap or what? Skägget ska komma tillbaka.

5 comments so far.

  1. Anonym 10 april, 2008 11:36
    Jag räknar kallt med ett helskägg(!) till Inqonrol.
  2. Tom Fury 10 april, 2008 12:03
    Hmm, jag ska fundera på min skägg-layout tills dess :)
  3. Sessan 11 april, 2008 21:18
    Du ser alltid förskräcklig ut din CLOWN!!!!!
    Det är bara å täcka över speglarna å låsa in dig på vinden.
    MOAHAHAHHAHAHAH
  4. Arvan 13 april, 2008 12:53
    Kör på "slutspelsskägg" det är ju rock en roll :D

    En rejfande libanes med helskägg...Har man turban i libanon? isf ta med en :D
  5. Tom Fury 13 april, 2008 12:58
    @Junior: Det kanske man skulle göra. Nae, man har inte turban i Libanon. Om man inte är muslim kanske. Och det är jag inte. Du skulle dock klä i en burka tror jag :D. Får se hur jag ska göra med ze awesomeness till ansiktsbehåring ^^

Something to say?